Hoşgeldin, Ziyaretçi! [ Kayıt Ol | Giriş Yap

beylikduzu escort beylikduzu escort
beylikduzu escort beylikduzu escort
beylikduzu escort beylikduzu escort
beylikduzu escort beylikduzu escort
beylikduzu escort beylikduzu escort

About admin

  • Üyelik Başlangıcı: 10 Ocak 2017

Tanıtım:

 

esenyurt balıketli bayan

Bir gun orman da ormancı tarafından tecavüze uğradığım fantazisini fazlaca duşunmuş olucam ki bir kac gecedir rüyalarıma giriyor tatlımm.. erkek düşkünü olunca her fırsatta fantaziler […]

475 total views, 0 today

 

Maramaris Agın Dullar

Selam canlarımm size tek bir cümle soyluycem nasıl bir kadın olduğumu anlayacaksınız .. bu piyasada lakabım ‘’ viagranın kaldıramadığını kaldıran kadınn ‘’  bu benim kendimi […]

470 total views, 0 today

 

Marmariz Otele Gelen Escortlar

Eşime hayatımda bazı seyleri değiştirmek istediğimi söylediğim de bana daha yeni evliyiz mobılyaları filan değiştiremem saçmalama ddiğin de notunu  verdim ve hemen boşandım ondan .. […]

411 total views, 0 today

 

esenyurt Üniversiteli Dila

Ben lise dönemlerimde hep seks yapma merakı olan bir bayandım ve  okul dönemlerimde ilk seks deneyimimi yaşadıktan sonra hoşlandığım erkekler ile tanışıp fantezilerimi yaşamaya başladım. […]

482 total views, 0 today

 

esenyurt Kondomsuz Kalan Meltem

Bazen canımız sıkıldığında ne yapacağımızı bilemeyiz. Genelde tek başına bir erkeğin canı sıkıldığında yaptığı bir şey bir kadın ile beraber olmak yada ilgili videoları izlemek. […]

490 total views, 0 today

 

Yalıkavak escort

Benimle beraber olacak olan beylere her zaman söylediğim bir durum var gittiğiniz bayanlar ile beni karıştırarak ön yargı ile yanıma gelmeyin . Çünkü benim verdiğim […]

614 total views, 0 today

 

bitez escort

27 yaşındayım ve bu piyasada 3 yıldır varım. İsmim piyasada pek duyulmamıştır zaten sürekli müdavimlerim olduğu için pek internet âleminde olmayı uygun görmüyorum. Rahat bir […]

464 total views, 0 today

 

esenyurt escort

Sevişmek istediğimde bunu daima açık bir dille ifade ederim. İstediğim yerde istediğim anda sevişmekten asla kaçınmam. Bu durum benim karakterimin genel özetini ifade etmektedir..her an […]

568 total views, 0 today

 

esenyurt Escort

Günümüzde erkeklerin büyük çoğunluğu vücut güzelliğinden ve fitliğinden önce kadının tecrübesine ve cinsel ilişki esnasında kendisine ne vereceğine bakıyor. Bence de doğru bir yaklaşım bu […]

467 total views, 0 today

 

Türbanlı Masöz Escort Su

Kozan Türbanlı Masöz Escort Su 26 yaşındayım 1.70 boyundayım kilom 55 beyaz tenli mavi gözlere sahip genç ve mutlu bir türbanlı masöz escort bayanım çok […]

921 total views, 0 today

Page 12 of 40 1 10 11 12 13 14 40

Düz Saçlı esenyurt escort bayan

Esenyurt Escort 12 Ocak 2017

Selam canım benim .. ben Simsiyah , düz ve uzun saçlara ,  naif  ve anlamlı bakışlara, kemerli olmayan ama belirgin karakteristik  bir buruna sahip bulgar escort bayanım .. Fiziksel olarak narin bir yapıya sahip olmama rağmen uzun yıllar düzenli spor ve ozellikle  fitness yaptığım için hafiften kaslı bir karnım ve kollarım mevcut. para karşılığı sek yapan bir kadın olmakla birlikte asla kolay kadın değilimdir ne normal hayatta ne de seks hayatımda .. Benim üzerimde hâkimiyet kurmak ve beni dilediği  şekilde beraber olmak isteyen erkeklere kotu bir haberim var.. ben yönetilmeyi asla sevmem ve cumhuriyet içinde cumhuriyet kurmak hic de bana gore değildir . Normal hayatımda duygularını çok fazla belli etmeyen bir kadınımdır ama sevişme esnasında maskem tamamen yüzümden düşer ve ne hissettiğim yüzümden okunur bir hale gelir. Orgazm olduğum da inlemelerim ve zevk çığlıklarım birbirine karışır tatlım . 31 yaşında kadın olarak inanılmaz bir tecrübem olduğunu bilmelisiniz ..sizden ricam yanınızda kondom bulundurmanız ve bakımlı gelmeniz yanıma .sıcak samimi ve tutkulu seks dolu bir gece bizi bekliyor olucak canım .aramanızı bekliyor olucam ..opuldunuz ..

557 total views, 0 today

Olgun Bayan Escort esenyurt

anal escort, Esenyurt Escort 11 Ocak 2017

Merhaba canımm merhabaa tatlımm..sana devalı böyle bir kedi gibi sokulmak ve usul susul seslenmek istiyorum ..aklımda seninle gercekleştirmek istediğim pek cok fantezi var ..eminim se nde yanıma geldiğinde boş durmayacak ve beni evire cevire becereceksin ..birbirimiz icin yaratıldığımızı düşünüyorum ..samimii, uysal ve anlayışlı olduğum kadar ateşliı ve tutkuylumdur da ..38 yaşında olgun escort bayan olarak anal seks yapmadığımı bilin beyler ..canım cok yanıyor ve ben o zaman bu isten keyf almıyorum .. uzun sarı saclarım , mavi lenslerim ve her daim şık halimle size ilacc gibi geleceğimden eminim tatlım ..bacak omuzda pozisyonu en kolay orgazm olduğumm, domaldığımda ise en cabuk  boşaldığım pozisyonlardır . fantezi merakım ve seks düşkünlüğüm sayesinde size unutulmaz anlar yaşatacağımdan eminim beyler .. seks oyuncaklarına ve kıyafetlerine bayılrıım. ev de yalnız olduğumda dahi boş durmaz kendi üzerimde kullanırım canım benim .. kondom kullanmıyorum beyler bana sıkıntı veriyor ve kasılıyorum.. pazarık yapmaya kalkan beylerden saniye de soguduğumu bilmenizi isterim beyler .arayın hemen buluşup anın tadıı çıkartmaya başlayalım ..opuldunuz kocamanından bebeklerim .

509 total views, 0 today

Yabacı Uyruklu Olan esenyurt Eskort

Esenyurt Escort 10 Ocak 2017

Merhaba canım ben yunan escort bayan olarak 8 aydır burda bulunuyorum.. kısa bir tatil kaçamağı ıcın geldiğim ulkenize olan hayranlığım ve sızlerin yoğun ilgisinden dolayı kalmaya karar verdim ve o gun bu gun burda seks hızmeti veriyorum sıze beyler ..sarısın beyaz tenli bir bayan olduğumdan guneşlediğimde aldıgım bronz renk hemen yok olmasın diye solaryumu kullanırım devamlı ve bikini bölgem haricinde her yerim esmer olarak dolaşırım.. o beyaz bölge de size ayrılmış olduğundan mersin escort rahatça 2 deliğide kullanabilirsiniz .. sizden rıcam kullanırken kondom kullanmaya ozen göstermeniz ..cunku ben hassas bi kadınım ve sağlığımı hic bir sey icin tehlikeye atamam .. sosyal biri olduğumdan haftanın her gunu doluyumdur genelde ve sadece gecelerimizi size ayırabilirim .. bu yüzden sehir dışı veya birkaç gun sürecek olan gezıler bana pek uymuyor bılgınız olsun ..eve otele gelen ve sızı farklı pozisyon ve fantaziler ile mutlu edebilecek bir kadınım .. ben aramanız sizin hayrınıza olacak emin olun beyler ..29 yaiına ve ateşli bir kadın olarak sizin aramanızı bekliyor olucam beyler ..optum sizi ..

457 total views, 1 today

esenyurt escort defne

Esenyurt Escort 30 Aralık 2016

Merhabalar canım benim .. ben rus escort olmak icin size geldim bebeğim ..sizinle her türlu sekilde seks yapmak ve arzularınıza cevap vermek icin burda bulunuyorum Maviş gözlerim sayesinde genelde erkeklerin ilgisini çektiğim için hemen peşime takılıyorlar..ben de onarı mutlu etme kadına her koşulda birlikte oluyorum…yani ev ofis veya otel gibi saçma takıntılarım yok ..170 boyunda ve 54 kilo bayan olarak  yatağınızda size eşlik etmek istiyorum..sınırsız seks ve kndom kullanmayan bir kadın oalak sizlere unutmayacağınız bir gece yaşatacağımın garantisini veriyorum ..şu an 28 yaşında bir kadınım ve tecrübelerim ile sabitlenmiş bir şey varsa o da sizleri kesinle zevk sahibi erkekler yapacağımdır. Bundan sonra kimle birlikte olursanız olun beni hayal etmekten kendinizi alı koyamayacaksınız .. Kendini beğenmiş, egosu tavan yapmış bayanlarla uzaktan yakından alakam yoktur. Genelde benim gibi rus escortlar biraz ukala ve pahalıcıdırlar ..aklınızdan bilindik pahalı imajını silmek istiyorum beyler ..Para hani değiştirir insanı derler ya, benim için faturalarımı ödediğim bir ihtiyaç dışına hala çıkmadı. Bu bundan sonra da boyle devam edecek beyler ..arayın site de bulunan numaramdan ve en kısa zamanda sizinle buluşalım beyler ..opuldunuz beyler ..bekliyorum .

388 total views, 0 today

esenyurt Bulgar Göçmeni Escort

Esenyurt Escort 23 Aralık 2016

Selam beyler ben uzun amandır beklediğiniz düşlerinizin bulgar escort bayanıyım ..ozel kostümler ve seks oyuncaklarım olmadan hic bir gorusmeye gitmem.. sıradan oldu bittili seks bana gore değildir ..her zaman action isterim hayatımda ..ben sizin cinsel  mutluluğunuz için varım  ve birlikte yapacaklarımızın hayalini şimdiden kurmaya başladım ..kendinize ait farklı ve zengin fantezilerinizden yaralanmak istiyorum ..her yeni adam benim icin yeni bir tecrübe demek.. 26 yaş 58 kilo ve 169 boy ile ideal kadın tipinde hormonlarımın zirvesindeyim ..makyaj bakım spor ve ozellikle de masaj konusunda kendimi asla ihmal etmem .. partnerimde benim işim olduğundan her konuda verici davranır ve yanımdan doyurmuş şekilde gönderirim .. her konuda acık olduğum gibi seks konusunda da cok rahatımdır ..argo kelimeler kullanmayı cok severim beni inanılmaz tahrik ederi bir e sakallı beylerin her yerime yüzlerini sürtmesi beni kudurtur ..ben kudurduğumda genel de ses tonumu ayarlayamam ve inleyip bağırmaya başlarım .. bu yüzden ses yalıtımı güzel 4-5 yıldızlı oteller veya lüks rezidans tarzı dairelere gelebilirim.. kondom kullanıyorum beyler ve sizden de bu konuda ozen bekliyorum . her konuda rahatca sohbet edebileceğiniz gündem takip eden eğitimli bir kadınım ayrıca.. aramanız icin numaram site de var biliyorsunuzz .. tek bilmediğiniz su an sizi ne kadar arzuladığımdır …kocaman optum aşklarımm..

407 total views, 1 today

esenyurt ve esenyurt Eskort Bayanları

Esenyurt Escort 21 Aralık 2016

Merhabalar  bebeğim ..kendine vakit ayırmaya fırsatı olmaycak kadar sizlerle hasır neşir trans escortum .pek cok sektör çalışanı bayandan daha cok talep aldığım ve cogu zaman gunlerrce sıra bekletmek zorunda kaldığım doğrudur canım .. sen de merak etmiyormusun neden bu kadar dolu ve herkes onu istiyor diye  ?  ben bir kadından co daha fazla libidosu yüksek biriyim ve en kısa zamanda da ameliyatım ile bunu gerçeğe dönüstürücem .. kapris tatavaa, triip ve hayır nedir bilemdim icin pek cok bey ozellikle beni tercih ederler .. epilasyonlu pamuk gibi tenim ve pürüzsüzz mermer gibi sert kalçalarım arasında sıkışmış olan dar anüsümm sizlere sonuna kadar acık canlarım .. sohbet muhabbette sıkıntı yaşayamaycagınız alkol ve sigara kullanan biriyim .kendi evim var ve sadece orada görüşmeler yapabiliyorum ..rahat sıcak sevimli ve her yanı seks oyuncakları dolu bir ev merak etmeyin siz de cok beğeneceksiniz …makyaj yapmazken sevdiğim seylerden ve ev de olduğumda bile süper bir makyaj ve bakımla bulabilirsiniz beni ..ben bir erkek icin değil kendim icin süslenmeyi cok severim ..ozellikle parfüm  ve ic gıcıklayan çamaşırlar kullanmak hoşuma gider.. ara ve sana inanılmaz bir gece yaşatayım bebeğim..bekliyorum..

379 total views, 1 today

esenyurt köylu güzeli escort

Esenyurt Escort 19 Aralık 2016

Merhaba çapkın beyler ..sevgi ve saygı görmediğim bır ortamdan kaçarak geldiğim bu koca sehirde elimden bir sey gelmediği icin tek bildiğim sey olan seksi en mükemmel sekilde yaparak para kazanmaya ve hayata tutunmaya çalıştım .. yasadığım zorluklar yanımda su an ki hayatımı olctuğumde kendimi cennette varsayıyorum . ne bu kadar lüks ne bu kadar ozgur ne de bu kadar tutkulu bir hayatım olmayacaktı eger kalmaya devam etseydim .. geldiğim ortamla kıyaslanınca buyuk bir kultur sokuda yaşamadım değil hani ..allahtan cok cabuk toparladım kendimi ve o ölü toprağını attım üstümden .bazı meraklı ve macera ruhlu beyler kadının iyisinden cok cabuk anlayabiliyorlar ..ben de o ender kadınlardan biriyim .169 boyunda 65 kilo ve topluca bir kadınım ..uzerimde hala o koylu guzeli edasından kalıntılarr mevcut .mesela hala o uzun saclarımı örmekten alıkoyamıyorum kendimi.. burda pek cok insan saclarını devmalı acık ve fonlu dolaşıyorlar ben de tam tersi ozellikle de seks yaparken toplayıp ensemi açmayı seviyorum.. egoları olup kadını aşağılayan adamalrdan nefret eder ve saniye yanlarında durmam ..basit ve aciz geliyor bu tip insanlar bana ..eve otele geliyorum ama sehr dışına şimdilik çıkmam mumkun değil canım ..aramanızı bekliyorum .cok opuldunuz.

 

332 total views, 0 today

esenyurt Sınırsız gurup Escortlar

Esenyurt Escort 23 Kasım 2016

Toplum , mahalle ve aile baskısı yüzünden vajinami bile tam olarak 18 yaşında gordum ..masturbasyon ile tanışmam bile 2 sene sürdü . bu kadar yavaş ilerlerken sıkıldığım gereksiz baskıdan kurtulma adına evden ayrıldıktan sonra bir den inanılmaz bir ani seks atağı yaparak bir cok kadından tecrübeli bir hale geldim ..bir cok insana gore benim yaptığım normal görünmese de ailem ve çevremin de yaptığı hic normal değildi .. benim ki bir baş kaldırı bir isyandı kendi içimde yaşadığım ..bir cok insan neden biri ile tanışıp onunla beraber olmak yerine böyle bir yola başvurduğumu düşünüyor olabilir .benim bir erkeğe bağlanma gibi bir niyetim yok ve zaten ruhumda da böyle bir duygu yok maalesef. tamamen  cinsel anlamda tabularımdan sıyırabilmek için son bir senedir anal seks ve grup seks yapmaya başladım. artık daha rahat ve sakinim yatakta ..cunku beni gerecek hic bir sıkıntım yok .ozellikke sınır tanımayana beyler icin bulunmaz kaftan sayılırım .. hem güzel bedenim hem  de onu mükemmel derecede sunumlandırabilecek beynim ile sapyoseksuel beyler icinn bile müthiş bir fırsatım.kondom kullanıyorum ve cok hassasım bu konuda.. eve otele gelen  ve gittiğiher yerde evi gibi rahat edebilen sıyrık bir kadınım ..resimler tamamen bana ait ve ben de size ait olmak istiyorum ..hemen arayın en kısa zaman da buluşalım .optum.

394 total views, 2 today

duşta sex bi başka oluyor

Esenyurt Escort 20 Kasım 2016

Sıcak su dolu bir bir kuvette sevişmek kadar keyifli bir sey yok sanırım hayata ..Oldukça güzel ve seksi bir bayanım ve güzelliğim ailemden miras bana ..Güzel yüz hattına sahip olmamın yanı sıra seksi vücudumla sizlerin ateşine ateş katacak bir bayanım. Benimle birlikte ilişki yaşamaktan her zaman mutlu olacaksınız ve asla pişmanlık nedir bilmeyeceksiniz .. Her ilişkimi sonuna kadar yaşayarak hem sizi hem de kendimi mutlu etmeyi amaçlıyorum. 24 yaşında ve Yatakta istediklerinizi, bütün fantezilerinizi size başından sonuna kadar sunacabilecek yapıda verici bir kadınım .. Arzuladığınız fantezileri sadece bana anlatın ve benle yaşamanın tadını çıkartın yeter .. Heyecanlı ve seks  dolu, deneyimlerimizi en güzel ve ihtişamlı haliyle yaşamanız size çok buyuk artılar sağlayacak emin olun .. bir kere rahatlamış ve güven tazelemiş olacaksınız .. her hareketiniz de yasadıgınız gece gelecek aklınıza ve mutluluktan gulumsyeceksiniz ..benim de fantazlerim eklenince geceye tadından yenmez olucakk .. ozellikle doktor hasta fantazisini gercekletirmek isteyen beylere icn jinekolojik muayene masam vardır ve her partnerimle bunu çılgınca yaşarım ..sende o çatalın arasında beni becermek istiyorsan elini cabuk tut derim Kondomsuz ilişkiye girmiyorum ve anal ilişki yasaklarımdır. sizlere farklı bir tarzda ilişki sunacağıma emin olabilirsiniz. Randevu almak adına beni aramakta geç kalmayınız. Alacağınız zevki kesinlikle unutamayacaksınız. Ben burda sizi bekliyor olucam ..

 

373 total views, 1 today

Saksocu Bayanların özellikleri

Esenyurt Escort 19 Kasım 2016

Senin için harika bir gece düşünen, tatmin olmanı sağlayacak olan, bedenini özgürce kullanmana izin verecek bir kadın istiyorsan, benimle birlikte olabilirsin canım. Kesinlikle senin için harika şeylerim var ve bunları sana takdim etmek için sabırsızlanıyorum. Saksocu bir kadın istersen, ağzıma dolu dolu sokmak istersen, ben hep buradayım canım. Kesinlikle benimle harika vakit geçirecek ve kendini çok harika hissedeceksin. Hemen beni aramanı ve yanımda olmanı istiyorum hayatım. Sen de bunu istiyorsan senin için hazırladığım fantezi dolu dünyaya gelebilir ve çok eğlenceli bir gecenin başlangıcını yapabilirsin. Seksi, çekici ve son derece azdırıcı bir kadın olduğumu düşünüyorum. Eğer benimle buluşup zevkten deli dönecek bir gece yaşamak istiyorsan ve bu geceyi sabaha kadar uzatmayı planlıyorsan, ben senin için en ideal kadım canım. Sana sabaha kadar sakso çekebilir ve bedenimi istediğin gibi kullanmana izin verebilirim. Birlikte oldukça harika fanteziler deneyebilir ve her birinden son derece keyif duyabiliriz canım. Tek eksiğim sensin ve senin de hemen yanıma gelmeni istiyorum hayatım.

370 total views, 1 today

Page 12 of 14 1 10 11 12 13 14
istanbul escort avcılar escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort istanbul escort şişli escort şirinevler escort istanbul escort şirinevler escort şişli escort esenyurt escort beylikdüzü escort fatih escort halkalı escort istanbul escort şirinevler escort